هیس بیا تو!!!!

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


parpar70

PARIA

parpar70

http://parpar70.loxblog.com

هیس بیا تو!!!!

ارزو!!!

هیس بیا تو!!!!

شلام!به وبلاکم خوس اومدی!دودت دارم....

هیس بیا تو!!!!

ارزو!!!

بهترین کسم گفت:تو دنیا یه ارزو دارم برام دعا کن.چه شبها اشک ریختمو برای ارزیش دعا کردم غافل از اینکه بدانم ارزویش جدایی از من بود.گریه



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت23:01---7 مهر 1392
جدا من هم اشک ریختم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,;ساعت22:34;توسط PARIA; | |